Announcement

Collapse
No announcement yet.

Funny article on all football fans

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Funny article on all football fans

    http://www.buzzfeed.com/bml/15-point...kes-when-their

    Look at #4

  • #2
    That's funny.

    Comment


    • #3
      Lol!

      Comment


      • #4
        I love the last one, that is funny.

        Comment


        • #5
          7

          Comment


          • #6
            Buzzfeed used to be so much better than it is.

            Comment


            • #7
              Also found this on Peyton Manning...

              http://www.buzzfeed.com/joelanderson...g-at-tennessee

              Funny read, especially when Peyton would not share his video haha

              Comment


              • #8
                8. “You simply have to wrap up the ballcarrier at this level.”

                <!-- a href="javascript:;" class="share-icon bf_dom sub-buzz-stumble-share" id="stumble2624943_1713266" rel:bf_bucket_data="{'su-share':{'id':'2624943_1713266'}}" rel:sub_title="&quot;You simply have to wrap up the ballcarrier at this level.&quot;" rel:gt_act="share/stumble/list-item:8" rel:gt_label="/static/2013-09/enhanced/webdr06/27/17/enhanced-buzz-6340-1380318045-22.jpg"></a -->


                When you say it: When the opposing running back bulldozes your guy’s crap attempt at a shoulder tackle for yet another first down during a soul-crushing 10-minute fourth-quarter drive that puts the game out of reach.

                Whose fans are saying it this season: Texas Longhorns.

                WOOT WOOT!!! It's gonna be UGLY this year

                Comment


                • #9
                  http://www.buzzfeed.com/jessicamisen...-product-names

                  Comment


                  • #10
                    OMG

                    Comment


                    • #11
                      Dangit SonOfLe-loLang, some of those made me laugh too loud a few times and woke my wife up!

                      Comment


                      • #12
                        If you live in Asia for any period of time you see that stuff quite often. Nude Balls are delicious, BTW.

                        Comment

                        Working...
                        X