PDA

View Full Version : Neck Pony Nation!!!


Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66

REB
06-20-2006, 09:45 AM
sup REB?!

Not much man. Same ol' same ol' but it's all good. What's happening?

BMF Bronco
06-20-2006, 09:55 AM
Trying to pretend to work and not get myself into trouble, as always.

heydensmom
06-20-2006, 10:00 AM
And how's that going?

BMF Bronco
06-20-2006, 10:07 AM
not good at the moment, I am acutally working for once! shiite!

REB
06-20-2006, 10:22 AM
not good at the moment, I am acutally working for once! shiite!

Yikes! Slow down man! Ya trying to make everyone else look bad!? ;)

smalltowngrll
06-20-2006, 10:24 AM
Yikes! Slow down man! Ya trying to make everyone else look bad!? ;)

Not to mention they'll actually begin to expect more work out of him! sheesh, can't let that happen! ;) ^5

REB
06-20-2006, 10:31 AM
Not to mention they'll actually begin to expect more work out of him! sheesh, can't let that happen! ;) ^5

LOL We'll have none of that! Don't bring that crap upon yourself man :) :wave:

BMF Bronco
06-20-2006, 10:32 AM
sorry, back to being the normal slacker everyone is used to and accustomed to.

smalltowngrll
06-20-2006, 10:36 AM
sorry, back to being the normal slacker everyone is used to and accustomed to.

whew....you had us worried there for a sec! ;D

REB
06-20-2006, 10:37 AM
sorry, back to being the normal slacker everyone is used to and accustomed to.


That's more like it man ;D


1-2-3 :Broncos:!!!!!!! :charge:

smalltowngrll
06-20-2006, 01:08 PM
Too close to the bottom....someone's not doing their job!!!! :strong: ;)

ludo21
06-20-2006, 01:09 PM
Too close to the bottom....someone's not doing their job!!!! :strong: ;)


or maybe they are doing it...... :~ohyah!:

heydensmom
06-20-2006, 01:23 PM
LOL it must be because I'm home sick in bed!

ludo21
06-20-2006, 01:24 PM
sick......right.......

heydensmom
06-20-2006, 01:26 PM
Would you like my dr note?

Blueflame
06-20-2006, 01:37 PM
Sorry to hear you're sick... that sucks. Hope you get to feeling better soon.

BMF Bronco
06-20-2006, 01:44 PM
she's just a big sissy! j/k

heydensmom
06-20-2006, 01:45 PM
she's just a big sissy! j/k
damn! You're a meanie! ROFL! :thumbs:

smalltowngrll
06-20-2006, 01:58 PM
Hey woman...sorry your all sick!! That just stinks!

Woohoo...only two more days of work after today! !Booya!

BMF Bronco
06-20-2006, 02:00 PM
Hey woman...sorry your all sick!! That just stinks!

Woohoo...only two more days of work after today! !Booya!
again, with the rubbing it in!!!:nono:

heydensmom
06-20-2006, 02:01 PM
Thanks girl I guess I just partied too much this weekend, body couldn't handle it..LOL...I know you are excited!

smalltowngrll
06-20-2006, 02:02 PM
again, with the rubbing it in!!!:nono:

What can I say...I'm just getting you back for your Vegas jabs!! :poke:

BMF Bronco
06-20-2006, 02:03 PM
touche'

smalltowngrll
06-20-2006, 02:07 PM
touche'

^5

Meck77
06-20-2006, 02:46 PM
Buy her now price of $18.00 bucks!

Go Broncos!

.http://cgi.ebay.com/Vintage-1980s-DENVER-BRONCOS-Polo-Shirt-Small_W0QQitemZ8435980285QQihZ021QQcategoryZ15687Q QssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohost ing

Sassy
06-20-2006, 02:54 PM
Buy her now price of $18.00 bucks!

Go Broncos!

.http://cgi.ebay.com/Vintage-1980s-DENVER-BRONCOS-Polo-Shirt-Small_W0QQitemZ8435980285QQihZ021QQcategoryZ15687Q QssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohost ing
Ha! My twins are a little too big for a "small"....;D

Blueflame
06-20-2006, 02:57 PM
Ha! My twins are a little too big for a "small"....;D

Uh...yeah... thinkin' I'd need at least a medium, too.... ROFL!

Sassy
06-20-2006, 03:21 PM
At "least" Ha! ;D

THe "I bought a new toy" bump...no, get your mind out of the gutter guys...
I just bought a new scanner/copier/printer....one I don't have to hookup to the computer! Ha! It's pretty cool for a hundred bucks.

Hey...I went to scan pics at the kodak machine and it cost me 65 bucks. I figured it was smarter/cheaper to invest in my own! Not to mention there are "no copyright laws" at my house!

smalltowngrll
06-20-2006, 03:32 PM
At "least" Ha! ;D

THe "I bought a new toy" bump...no, get your mind out of the gutter guys...
I just bought a new scanner/copier/printer....one I don't have to hookup to the computer! Ha! It's pretty cool for a hundred bucks.

Hey...I went to scan pics at the kodak machine and it cost me 65 bucks. I figured it was smarter/cheaper to invest in my own! Not to mention there are "no copyright laws" at my house!

Cool Sassy....sounds like you're having loads of fun!! Shall we expect lots of pics on the amateur photography thread?

heydensmom
06-20-2006, 03:35 PM
At "least" Ha! ;D

THe "I bought a new toy" bump...no, get your mind out of the gutter guys...
I just bought a new scanner/copier/printer....one I don't have to hookup to the computer! Ha! It's pretty cool for a hundred bucks.

Hey...I went to scan pics at the kodak machine and it cost me 65 bucks. I figured it was smarter/cheaper to invest in my own! Not to mention there are "no copyright laws" at my house!
LOL they can't sassy...they are boys

Sassy
06-20-2006, 03:38 PM
Cool Sassy....sounds like you're having loads of fun!! Shall we expect lots of pics on the amateur photography thread?
I left my other printer hooked up to the pc but this is great for making copies of pics without having to go through the program. It doesn't have to be hooked up...I can print out on my sd card or scan copies of photos without having to go through a program...but I can hook it up and install software if I want to...I'm still keeping the old printer and keeping photos online though...

I bought it because I wanted to make copies of old photos that I want to put in a heritage album that I made for my parents for Christmas. It was costing a fortune to go and use the scanner at Target...and they frown upon duplicating studio photos.

Sassy
06-20-2006, 03:43 PM
LOL they can't sassy...they are boys
That's true! Ha!

Are you feeling any better?

Blueflame
06-20-2006, 05:33 PM
At "least" Ha! ;D

THe "I bought a new toy" bump...no, get your mind out of the gutter guys...
I just bought a new scanner/copier/printer....one I don't have to hookup to the computer! Ha! It's pretty cool for a hundred bucks.

Hey...I went to scan pics at the kodak machine and it cost me 65 bucks. I figured it was smarter/cheaper to invest in my own! Not to mention there are "no copyright laws" at my house!

Earlier this spring we bought a Canon Pixma MP500 scanner/copier/printer. It's hooked up to the computer, but wouldn't necessarily have to be. It can also print from a digital camera's memory card as well as storing pics to/printing from the pc's hard drive.

Sassy
06-20-2006, 06:02 PM
Crap...one thing I didn't realize...I can't see or edit when I want to print from the sd card on this one....

Might be grounds for exchanging it.

Blueflame
06-20-2006, 07:05 PM
Crap...one thing I didn't realize...I can't see or edit when I want to print from the sd card on this one....

Might be grounds for exchanging it.

The reason we chose the MP500 was that it had very good user reviews...from Ask.com to Amazon.com (just to name a couple of websites I visited), those who had already bought one usually recommended it to other prospective buyers.

Sassy
06-20-2006, 07:19 PM
The reason we chose the MP500 was that it had very good user reviews...from Ask.com to Amazon.com (just to name a couple of websites I visited), those who had already bought one usually recommended it to other prospective buyers.
Mainly, I wanted the scanner/copier but we have a photo printer that's free standing at work where you can edit/view the photos on the sd card on the printer.

That's what I wanted along with the scanner/copier...I might try exchanging it...but I've already played with it...and used some of the ink. I guess for 100 bucks it's not that big of a deal. I can edit/view the photos off the sd card on my other printer that's hooked up to the computer.

Blueflame
06-20-2006, 07:38 PM
Mainly, I wanted the scanner/copier but we have a photo printer that's free standing at work where you can edit/view the photos on the sd card on the printer.

That's what I wanted along with the scanner/copier...I might try exchanging it...but I've already played with it...and used some of the ink. I guess for 100 bucks it's not that big of a deal. I can edit/view the photos off the sd card on my other printer that's hooked up to the computer.

The multifunction printers are really convenient. This new one has a flatbed scanner and I love it that my pics don't end up with scan lines. My old scanner used to leave vertical lines and then the pics needed touched up afterwards.

Depending on the store's return policies, you might be able to exchange it despite having used some of the ink.... some stores are way more flexible than others.

heydensmom
06-21-2006, 05:08 AM
That's true! Ha!

Are you feeling any better?
Thanks! No i'm not, but have to drag my ass off the couch and go to work.

REB
06-21-2006, 07:25 AM
LOL they can't sassy...they are boys

LOL Boys will be boys.......or as the old lady likes to say.......boys will be bad :wiggle:

REB
06-21-2006, 07:33 AM
Hey guys. I played in a $10,000 guarenteed tournament last night at Pacific Poker and WON! There was a total of 641 people and I finished 1st and won $2,200.00! I'm psyched!

Sassy
06-21-2006, 09:32 AM
Awesome Reb! Are you buying me season tickets this year :devil:

smalltowngrll
06-21-2006, 09:34 AM
Hey guys. I played in a $10,000 guarenteed tournament last night at Pacific Poker and WON! There was a total of 641 people and I finished 1st and won $2,200.00! I'm psyched!


Uh...REB...I need some cash.... Ha!

Congrats!! So, you can make the Chefs@Denver game in Sept. now...right? ;D

BMF Bronco
06-21-2006, 09:43 AM
Congrats REB!!!!!

heydensmom
06-21-2006, 10:11 AM
WOW Reb Congrats!!!

Alkazar
06-21-2006, 10:19 AM
Best of luck not getting a bunch of beggars around here asking for money, REB! Ooops, already too late for that I see!

Congrats REB!

REB
06-21-2006, 10:33 AM
;D Thanx guys and um ladies, I'm sure we could work something out :wiggle: :welcome:

smalltowngrll
06-21-2006, 10:59 AM
;D Thanx guys and um ladies, I'm sure we could work something out :wiggle: :welcome:

Uh, what kinda girl you take me for? oh, wait, that's "mom's" line.

REB...I'm NOT that kinda girl!! :cowgirl: LOL

heydensmom
06-21-2006, 11:17 AM
LMAO...too funny.

freak6
06-21-2006, 11:21 AM
Rock on Reb!!!

Blueflame
06-21-2006, 11:29 AM
Congrats, REB! :egbgb:

smalltowngrll
06-21-2006, 12:58 PM
Finally afternoon...on a Wed, no less. Well, kinda like a Thursday to me! !Booya!

Sassy
06-21-2006, 01:01 PM
The "I'm exchanging the scanner" bump ;D

BMF Bronco
06-21-2006, 01:02 PM
I have a softball game tonight bump

heydensmom
06-21-2006, 03:25 PM
10 min to home time, 25 min till night night time.

ludo21
06-21-2006, 03:42 PM
good luck in your game tonight, bump

ksBRONCOfan
06-21-2006, 08:04 PM
bump from page 2...

Blueflame
06-21-2006, 11:35 PM
Back to the top again! :D

heydensmom
06-22-2006, 07:10 AM
Happy Friday STG!

Saddletramp
06-22-2006, 08:39 AM
Happy Friday STG!
:kiddingme

today is Thursday.

BMF Bronco
06-22-2006, 10:05 AM
:kiddingme

today is Thursday.
STG has tomorrow off, so it's her Friday.

smalltowngrll
06-22-2006, 10:07 AM
Yeah, what he said! :thumbsup:

And, I have Monday off! But, I'm not rubbing it in! :P :clown:

heydensmom
06-22-2006, 10:12 AM
Yeah, what he said! :thumbsup:

And, I have Monday off! But, I'm not rubbing it in! :P :clown:
WHAT!?!?! Dang.....j/k Hope you have a fab time. Gonna miss yeah...sniff sniff.

smalltowngrll
06-22-2006, 10:16 AM
WHAT!?!?! Dang.....j/k Hope you have a fab time. Gonna miss yeah...sniff sniff.

Well, I'm flying tomorrow and Monday, and I have a layover in SFO and LAX on Monday...so, I may just pop in now and then when I have nothing else to do sitting in the middle of a crazy airport!

BMF Bronco
06-22-2006, 10:20 AM
Well, I'm flying tomorrow and Monday, and I have a layover in SFO and LAX on Monday...so, I may just pop in now and then when I have nothing else to do sitting in the middle of a crazy airport!
You damn well better!:flower:

heydensmom
06-22-2006, 10:25 AM
No kidding...especially with all this new person excitement...wouldn't want to miss out on this drama!

BMF Bronco
06-22-2006, 10:27 AM
hit a in the park home run last night bump and went 3-3 with 5 rbi's.

broncoblue
06-22-2006, 10:29 AM
You sold the house?? Woohoo...congratulations!!!

You still planning the Arizona trip in December, then?
oh yesssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!

not signed and sealed so not tempting fate but oh yessssssssssssssssssssssssssss:thumbsup:

smalltowngrll
06-22-2006, 10:31 AM
hit a in the park home run last night bump and went 3-3 with 5 rbi's.

Nice job!! :strong: <----- BMF!!!

ludo21
06-22-2006, 10:34 AM
oh yesssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!

not signed and sealed so not tempting fate but oh yessssssssssssssssssssssssssss:thumbsup:


good to hear!!

The game here in the desert will be great!! :thumbsup:

broncoblue
06-22-2006, 10:37 AM
hey lido we can have a beer or two im staying in glendale....nr gallaghers pub

BMF Bronco
06-22-2006, 10:40 AM
Nice job!! :strong: <----- BMF!!!
:pimp: <------ BMF

ludo21
06-22-2006, 10:41 AM
hey lido we can have a beer or two im staying in glendale....nr gallaghers pub


Sure, as long as your ok buying for a minor. 8')

REB
06-22-2006, 10:42 AM
hit a in the park home run last night bump and went 3-3 with 5 rbi's.

Nice work BMF! Congrats! :strong:

heydensmom
06-22-2006, 11:00 AM
:pimp: <------ BMF
Pimpmaster..LMAO

BMF Bronco
06-22-2006, 12:00 PM
Nice work BMF! Congrats! :strong:
Thanks bro!

61Vikefan
06-22-2006, 03:29 PM
Bump it up-cheers

Sassy
06-22-2006, 04:05 PM
Yeah, what he said! :thumbsup:

And, I have Monday off! But, I'm not rubbing it in! :P :clown:
Hmmm....want me to rub it in...I have June 24th-July 4th off ROFL!

Alkazar
06-22-2006, 05:41 PM
Bumpity bump!

smalltowngrll
06-22-2006, 06:23 PM
Hmmm....want me to rub it in...I have June 24th-July 4th off ROFL!


Oh wow...that's even better than me! Although, I have another 4 day weekend next weekend, too!! ;D

Blueflame
06-22-2006, 10:46 PM
Last slot on Page One... time for a bump! :D

smalltowngrll
06-23-2006, 09:21 AM
I have an hour and a half to waste....oh joy!

And, I was considered "Special" today at the airport...oh joy!::)

Oh, and BUMP!! :sunshine:

broncoblue
06-23-2006, 09:28 AM
Sure, as long as your ok buying for a minor. 8')
not a problomo!Booya!

Alkazar
06-23-2006, 10:37 AM
Found this slipping down the page. Bump!

broncoblue
06-23-2006, 10:38 AM
you not slipping down the pole?

Blueflame
06-23-2006, 11:24 AM
I have an hour and a half to waste....oh joy!

And, I was considered "Special" today at the airport...oh joy!::)

Oh, and BUMP!! :sunshine:

Have fun on your vacation, STG! :yayaya:

REB
06-23-2006, 12:07 PM
Yes, have fun STG!

Alkazar
06-23-2006, 12:13 PM
you not slipping down the pole?
I didn't feel like grossing out the general public.....


BTW, have fun on vacation, STG

BMF Bronco
06-23-2006, 01:01 PM
it's halfway through Friday bump!

freak6
06-23-2006, 02:24 PM
Friday is dragging now.

Can't wait to hit the trendy hot club tonite...

Rocket 7
06-23-2006, 07:27 PM
up

broncocalijohn
06-23-2006, 10:09 PM
vacation to Laughlin july 5th and 6th just wanted to tell ya BUMP

Sassy
06-23-2006, 10:28 PM
vacation to Laughlin july 5th and 6th just wanted to tell ya BUMP
I'm on vacation now...and enjoying a few cold beers as we speak! ;D BUMP!

Blueflame
06-24-2006, 12:29 AM
Hey, I enjoyed a couple of cold beers tonight, too... ;D

SureShot
06-24-2006, 12:31 AM
First Neck Pony Nation post! Bump!

smalltowngrll
06-24-2006, 08:33 AM
First Neck Pony Nation post! Bump!


Welcome!! :welcome:

Blueflame
06-24-2006, 04:50 PM
Page Two Rescue! Back to the top with you! :D

Sassy
06-24-2006, 04:51 PM
Dang...it's pouring rain and the REDHAWKS are scheduled for a tv game tonight in about fifteen minutes...I hope they covered the field BUMP!

Saddletramp
06-24-2006, 04:52 PM
Page Two Rescue! Back to the top with you! :D
nice rescue.:sunshine:

Blueflame
06-24-2006, 05:39 PM
nice rescue.:sunshine:

8') Thanks! :)

You need to "borrow" our weather, Sass... it's sunny and warm here without a single cloud in the sky.

Sassy
06-24-2006, 06:05 PM
8') Thanks! :)

You need to "borrow" our weather, Sass... it's sunny and warm here without a single cloud in the sky.
No...actually, I love the rain and thunderstorms..and we need it. It's really getting dry here! But it's the one night the Hawks were scheduled to have a game on TV and now they are in a rain delay!

My view from my front door at the moment:
http://i10.photobucket.com/albums/a128/SSundheim/100_1597.jpg

Blueflame
06-24-2006, 06:23 PM
Looks like your flowers liked the rain, Sass. :D

Sassy
06-24-2006, 06:37 PM
They really do...it's amazing what rain water will do compared to the hose.

Check out the entire garden on the photo thread...;D
1/2 hour until gametime...hopefully!

Blueflame
06-24-2006, 09:02 PM
Those are really nice pics of your garden... :D

Good luck to your team.

Sassy
06-25-2006, 01:42 AM
Game postponed due to rain.

It's 3:38 am and I can't sleep :(
I'm still awake...and I have to drive 400 miles today :(

Sassy
06-25-2006, 03:56 AM
What are we doing up so early?

Sassy
06-25-2006, 07:49 AM
Sunday, Sunny, Sleepy...;D

Sassy
06-25-2006, 11:15 AM
Working on 26 hours...

ludo21
06-25-2006, 01:46 PM
Good to hear its raining Sass, my little guys needed it.

Clouds are here in AZ too, very awkward. Only 90 or so out, but is humid. ewww

Blueflame
06-25-2006, 04:30 PM
Another beautiful, sunny Sunday here... :D

Blueflame
06-26-2006, 12:53 AM
Another Page Two rescue!

smalltowngrll
06-26-2006, 08:50 AM
Ready to go home..BUMP!! It's too dang hot here!! Now I remember why I left! Ha!

Meck77
06-26-2006, 08:59 AM
b-love clear out your pm box bro I can't reply to you...

Alkazar
06-26-2006, 09:01 AM
Monday morning bump!

BMF Bronco
06-26-2006, 09:02 AM
mondays suck

heydensmom
06-26-2006, 09:47 AM
mondays suck
Sounds like someone has a case of the mondays!

BMF Bronco
06-26-2006, 10:20 AM
Sounds like someone has a case of the mondays!
That's the second time I heard that **** today

smalltowngrll
06-26-2006, 02:26 PM
That's the second time I heard that **** today

Here's to a freakin' long ass day since there are no earlier flights! THAT just sucks!!

So, how's everyone's Monday? I'll be complaining tomorrow about the Monday blues...so, ya'll have a day up on me!! ;)

BMF Bronco
06-26-2006, 02:34 PM
this day will not end!!!!

heydensmom
06-26-2006, 02:59 PM
30 min left of #1 10 hour day...only 2 or 3 or 4 more to go.

smalltowngrll
06-26-2006, 03:00 PM
30 min left of #1 10 hour day...only 2 or 3 or 4 more to go.

Just think of that paycheck!!! :thanku:

heydensmom
06-26-2006, 03:05 PM
Just think of that paycheck!!! :thanku:
Yeah I know. Thanks to incompetent co-workers!

smalltowngrll
06-26-2006, 03:32 PM
Flight is oversold.....So, do I volunteer my seat and get a free plane ticket (to be used to see the broncos play this season) or shall I be selfish and get home on time?

ludo21
06-26-2006, 03:33 PM
Flight is oversold.....So, do I volunteer my seat and get a free plane ticket (to be used to see the broncos play this season) or shall I be selfish and get home on time?


depends on how late, but yeah, id do it. You got the MAne!

Alkazar
06-26-2006, 03:34 PM
Hmm tough choice STG........I wouldn't know what to do in that situation. I think I'd probably let them bump me as long as there is a later flight. That way I could get to one of the games as well.

Blueflame
06-26-2006, 11:32 PM
Back to the top again...

broncocalijohn
06-27-2006, 02:56 AM
Not quite but ill bump it with "everyone here forgot my birthday including my own freaking Dad" Bump. I was looking for a Sassy Mane birthday card/thread. I think i will go eat some worms.

REB
06-27-2006, 05:10 AM
Top of the mornin' to ya Bronco brothers and sisters and Happy B-day to you bcj!

smalltowngrll
06-27-2006, 09:53 AM
Happy belated Birthday, John!!



Back to work...Too much to do! But, on the brightside, just a 4 day work week and a 4-day weekend!! AGAIN! :curtsey:

BMF Bronco
06-27-2006, 10:03 AM
Yeah what she said!

Blueflame
06-27-2006, 02:55 PM
Not quite but ill bump it with "everyone here forgot my birthday including my own freaking Dad" Bump. I was looking for a Sassy Mane birthday card/thread. I think i will go eat some worms.

Hope you had a good one, Cali....

http://www.orangemane.com/BB/showthread.php?t=43506

Alkazar
06-27-2006, 05:25 PM
Not quite but ill bump it with "everyone here forgot my birthday including my own freaking Dad" Bump. I was looking for a Sassy Mane birthday card/thread. I think i will go eat some worms.
Sorry we missed it, but don't feel bad, most of em here missed my last b-day too! Hope you had a great one anyway!

heydensmom
06-28-2006, 05:17 AM
Page 2 Rescue

BMF Bronco
06-28-2006, 08:13 AM
happy hump day bump!

Archie
06-28-2006, 09:14 AM
Whooo hooo - it's Wednesday again BUMP. That means I'm playing golf this afternoon..... Whooo hooo.

smalltowngrll
06-28-2006, 09:14 AM
Almost 4 day weekend!!

Anyone have special (or, not so special) plans this weekend?

Archie
06-28-2006, 09:21 AM
Almost 4 day weekend!!

Anyone have special (or, not so special) plans this weekend?

It's our last weekend before a new baby - scheduled to be induced on July 6th. (But - it's not our first new baby by any stretch :)).

BMF Bronco
06-28-2006, 09:21 AM
Picking up my hannah for the entire week!!!!

Alkazar
06-28-2006, 10:03 AM
A "Its still only Wednesday" bump. I'm looking forward to the weekend! Have been since Monday morning!

smalltowngrll
06-28-2006, 10:51 AM
Sounds like we've got some great plans this weekend...many of which include the littlest bronco fans!!

I would love to go out of town again....but, think I'll stay around town for all of the weekend festivities. Maybe go camping Friday or Saturday. It'll be one of those "last minute" weekend plans!

Blueflame
06-28-2006, 10:53 AM
It's our last weekend before a new baby - scheduled to be induced on July 6th. (But - it's not our first new baby by any stretch :)).

Congratulations on the impending arrival of your new little one, Archie. :)

A holiday weekend with your little girl will be wonderful, BMF...

broncocalijohn
06-28-2006, 10:53 AM
It's our last weekend before a new baby - scheduled to be induced on July 6th. (But - it's not our first new baby by any stretch :)).
by any stretch? Ask the wife about that word. One of the things we just dont understand. Congrats!

Alkazar
06-28-2006, 11:02 AM
Congrats on the new Bronco fan in the house Archie!

Sassy
06-28-2006, 11:09 AM
John...I did start a birthday thread...but it seems socal did one at the same time...do a search. It's here.

http://www.orangemane.com/BB/showthread.php?t=43506

"Time to take the nephews to the park" bump!

Blueflame
06-28-2006, 11:17 AM
John...I did start a birthday thread...but it seems socal did one at the same time...do a search. It's here.

http://www.orangemane.com/BB/showthread.php?t=43506

"Time to take the nephews to the park" bump!

LOL Yeah... now he has two links to the thread (post #5381), too... ROFL!

heydensmom
06-28-2006, 12:11 PM
Today sucks bump! I want to go home!

smalltowngrll
06-28-2006, 01:21 PM
Today sucks bump! I want to go home!

Uh oh....Talk to me sister...tell me all your woes!!

ludo21
06-28-2006, 01:48 PM
bizump!!!

Alkazar
06-28-2006, 05:15 PM
Back to the top wit ye!

Blueflame
06-29-2006, 01:36 AM
Ack! Barely on Page Two... but in dire need of a bump...

REB
06-29-2006, 08:02 AM
Gidday fellow Bronco brothers and sisters. Hope your having a good one.

1-2-3 :Broncos:!!!!!!! :charge:

heydensmom
06-29-2006, 08:59 AM
Happy Thursday!

smalltowngrll
06-29-2006, 09:09 AM
Happy, Almost Friday!! ^5 :welcome:

How much longer 'till football season starts?

BMF Bronco
06-29-2006, 09:11 AM
word to your mother.

heydensmom
06-29-2006, 09:37 AM
Happy, Almost Friday!! ^5 :welcome:

How much longer 'till football season starts?

Ugh...not soon enough!

Alkazar
06-29-2006, 10:29 AM
The weekend is getting closer and closer! Here's a "Have a GREAT Thursday" bump!

smalltowngrll
06-29-2006, 12:28 PM
Afternoon Bump....

time to go home, yet? :clown:

heydensmom
06-29-2006, 12:51 PM
Afternoon Bump....

time to go home, yet? :clown:
Yes :rofl: just tell your boss I said so!^5

Alkazar
06-29-2006, 05:02 PM
Bottom of the page bump!

broncocalijohn
06-29-2006, 11:39 PM
Happy, Almost Friday!! ^5 :welcome:

How much longer 'till football season starts?

With my Angels sucking A$$, this needs to happen very soon. STG, i gave you pos rep on your min. wage post. Good to hear MILF. :rofl:

smalltowngrll
06-30-2006, 07:17 AM
Happy Friday fellow Broncos fans!!!! :wave:




Thanks, John....I think!

heydensmom
06-30-2006, 08:44 AM
Is it time to go home yet???

Alkazar
06-30-2006, 10:08 AM
A Friday morning bump!

BMF Bronco
06-30-2006, 10:09 AM
Just got my final launch, I get a four day weekend bump!!!

heydensmom
06-30-2006, 10:16 AM
Just got my final launch, I get a four day weekend bump!!!
:egbgb: i'm so jealous! :egbgb:

REB
06-30-2006, 10:24 AM
How's it goin' Bronco brother's and sister's?

1-2-3 :Broncos:!!!!!!! :charge:

BMF Bronco
06-30-2006, 10:24 AM
A $hit ton better now!!!!

Saddletramp
06-30-2006, 10:30 AM
Its going.

Alkazar
06-30-2006, 10:33 AM
I'll let you know when it gets closer to 7:30.......

smalltowngrll
06-30-2006, 01:26 PM
Afternoon bump!!

It's the last part of the day...so close, so close to the end! Almost time to break out the drinks and begin celebrating!! :yep: :alky:

heydensmom
06-30-2006, 01:28 PM
I'm outta work to do...we have less than 100 task left....I actually think we're gonna get outta here in half hour!

Is it beer thirty yet???

BMF Bronco
06-30-2006, 01:29 PM
two and a half more hours before 4 days off. I fogot to mention, my team is going on a float trip on the Madison on Thursday, so I will work 18 total hours next week!!!

ludo21
06-30-2006, 01:29 PM
I start work in 30 min. bah!!

heydensmom
06-30-2006, 01:33 PM
two and a half more hours before 4 days off. I fogot to mention, my team is going on a float trip on the Madison on Thursday, so I will work 18 total hours next week!!!
Yep...it's official..you suck :~ohyah!:

We're going floating Sunday

smalltowngrll
06-30-2006, 01:37 PM
Floating tonight at 5:30, tomorrow, Sunday, Monday and Tuesday...HA!

:welcome:

heydensmom
06-30-2006, 01:42 PM
Floating tonight at 5:30, tomorrow, Sunday, Monday and Tuesday...HA!

:welcome:
Where??? Deshutes?

smalltowngrll
06-30-2006, 01:46 PM
Where??? Deshutes?

Yep, floating down the Deschutes. It's just a hop, skip and jump from my house. Start at Fairwell Bend Park and end at Drake Park downtown.

heydensmom
06-30-2006, 01:51 PM
Yep, floating down the Deschutes. It's just a hop, skip and jump from my house. Start at Fairwell Bend Park and end at Drake Park downtown.
We used to float the mighty Molalla Ha! LOL when the river wasn't too low. We're doing the upper Iowa River Sunday. It'll be Hayden's first time! I'm def taking pictures!...but not of me of course!

smalltowngrll
06-30-2006, 02:03 PM
I've never floated the malalla. I'd love to white water raft the McKinzie river. I've done the larger portion of the Deschutes which is near Maupin...that was a blast. Got throw out of the boat several times on that trip! Class 4 rapids...a few class 5! Oh the fun!

heydensmom
06-30-2006, 02:09 PM
I've never floated the malalla. I'd love to white water raft the McKinzie river. I've done the larger portion of the Deschutes which is near Maupin...that was a blast. Got throw out of the boat several times on that trip! Class 4 rapids...a few class 5! Oh the fun!
LMAO see that's what I thought....I knew the Big D had some class 4...forgot where..LOL I'll pass on that!

Blueflame
06-30-2006, 02:10 PM
Yep, floating down the Deschutes. It's just a hop, skip and jump from my house. Start at Fairwell Bend Park and end at Drake Park downtown.

Is that the park where you can go down and feed bread crumbs to the ducks? I used to love doing that when we'd go to visit my aunt in Bend.

My husband was raised near the Rogue River... and fishing was one of his favorite things to do. They have some good river rafting, I've heard... :D

smalltowngrll
06-30-2006, 02:11 PM
LMAO see that's what I thought....I knew the Big D had some class 4...forgot where..LOL I'll pass on that!

Oh...but, those are awesome. Nothing you can float on...but, rafting...YEAh BABY!! ^5

heydensmom
06-30-2006, 02:13 PM
Oh...but, those are awesome. Nothing you can float on...but, rafting...YEAh BABY!! ^5
If I end up going to OR sometime this summer *cough* maybe Aug...Hayden and I are so going to Bend!

smalltowngrll
06-30-2006, 02:16 PM
If I end up going to OR sometime this summer *cough* maybe Aug...Hayden and I are so going to Bend!

You better come down here and visit me! We'll go do whatever you want. (dancing?? ;)) Floating, of course! :giggle:

Alkazar
06-30-2006, 03:04 PM
Felt it was only appropriate for my 4000th post to be a bump on the NPN!

smalltowngrll
06-30-2006, 03:30 PM
Felt it was only appropriate for my 4000th post to be a bump on the NPN!

Congrats on 4k, Alkie....!!! ^5

Alkazar
06-30-2006, 03:37 PM
Thanks!

REB
06-30-2006, 04:30 PM
I think I'm around there too...let's see........

1-2-3 :Broncos:!!!!!!! :charge:

Blueflame
06-30-2006, 06:29 PM
You sure are, REB... you just passed 4K 8 posts ago. Congrats on the milestone! :thumbs:

REB
06-30-2006, 06:34 PM
You sure are, REB... you just passed 4K 8 posts ago. Congrats on the milestone! :thumbs:

Thanx Blue! :thumbsup:

Rocket 7
06-30-2006, 06:47 PM
You sure are, REB... you just passed 4K 8 posts ago. Congrats on the milestone! :thumbs:
Congrats on 20,000k Blue. Great job from my favorite poster. It hasn't happen yet but in case I'm not around when it happens I wanted to say LYB in advance.

heydensmom
06-30-2006, 07:09 PM
You better come down here and visit me! We'll go do whatever you want. (dancing?? ;)) Floating, of course! :giggle:Rock! You know I would....I'm working on it....like maybe 12-?? Aug.

Blueflame
06-30-2006, 09:43 PM
Congrats on 20,000k Blue. Great job from my favorite poster. It hasn't happen yet but in case I'm not around when it happens I wanted to say LYB in advance.

Thanks, Dipso!!! ;) ;D Hey, Sass isn't far behind me at all... in fact, I thought she'd probably beat me to 20K. I think she's on vacation, though... and that's no doubt the only reason I'm this far ahead of her again. :~ohyah!:

smalltowngrll
07-01-2006, 02:52 AM
Rock! You know I would....I'm working on it....like maybe 12-?? Aug.

Damn...where are your friends when you need them.... LOL ;)

broncoblue
07-01-2006, 05:32 AM
congrats people....cmon england mojo bump

Sassy
07-01-2006, 09:55 AM
Thanks, Dipso!!! ;) ;D Hey, Sass isn't far behind me at all... in fact, I thought she'd probably beat me to 20K. I think she's on vacation, though... and that's no doubt the only reason I'm this far ahead of her again. :~ohyah!:
;D
I'll start working on that tomorrow!

Blueflame
07-01-2006, 11:32 AM
;D
I'll start working on that tomorrow!

Good deal... I've been missing you while you're slackin'... y'know, spending quality time with the nephews and all. Ha!

(hope you're taking lots of pics; they grow up so darn fast!)

Sassy
07-01-2006, 08:15 PM
Bump it up!
Where's Hogan? ;D

smalltowngrll
07-01-2006, 11:15 PM
Damn...where are your friends when you need them.... LOL ;)

Yeah, that should read..."Where are my partners in crime when I need them"!! ^5

Happy Saturday night on a long weekend folks!! :wave:

broncoblue
07-02-2006, 02:01 AM
hangover bump

Saddletramp
07-02-2006, 11:40 AM
back to the top bump.

heydensmom
07-02-2006, 03:26 PM
Lets all welcome my husband BroncfanRecruiter! He's finally decided to post.....

Rocket 7
07-02-2006, 03:28 PM
Welcome

Midnight Blue
07-02-2006, 04:43 PM
Lets all welcome my husband BroncfanRecruiter! He's finally decided to post.....

Good job getting him to register and post! :egbgb: Welcome! :wave:

smalltowngrll
07-02-2006, 07:17 PM
Lets all welcome my husband BroncfanRecruiter! He's finally decided to post.....

Welcome to the craziness!! ;D

Sassy
07-02-2006, 07:58 PM
Welcome bump!

Alkazar
07-03-2006, 09:55 AM
Welcome BFR! Now you can help keep you're wifey in line! (JK)

heydensmom
07-03-2006, 10:28 AM
Welcome BFR! Now you can help keep you're wifey in line! (JK)
He can't even do that at home...what makes you think he can do that here! Ha!

ludo21
07-03-2006, 10:51 AM
Welcome bizump!

broncocalijohn
07-03-2006, 11:17 AM
Lets all welcome my husband BroncfanRecruiter! He's finally decided to post.....

Does that mean we have to watch what we say to you heydensmom? This might suck. Your Men of the Mane will just PM you. BTW: Thanks for the nudies. Calendar ready.^5

Alkazar
07-03-2006, 03:40 PM
JUST caught this before it slipped off the 1st page. BUMP!

Pick Six
07-03-2006, 11:28 PM
4th of July bump. Happy birthday, America...

Pick Six
07-04-2006, 10:58 AM
almost let this get off the first page...

Spider
07-04-2006, 11:25 AM
Broncos Football is in the air ..........

Saddletramp
07-04-2006, 11:26 AM
Wish it was here.

Spider
07-04-2006, 11:30 AM
Wish it was here.
Soon .......

Saddletramp
07-04-2006, 11:32 AM
not soon enough

hopefully there will be an Astros game on today.

Spider
07-04-2006, 12:14 PM
not soon enough

hopefully there will be an Astros game on today.
who are the Astros?

Saddletramp
07-04-2006, 01:16 PM
who are the Astros?
The MLB team that is currently beating the Cubs 2 -1:strong:

Kaylore
07-04-2006, 01:19 PM
Cake is delicious.

http://www.myhomecooking.net/german-chocolate-cake/images/chocolate-cake-with-slice-out-of-it.jpg

smalltowngrll
07-04-2006, 08:59 PM
Happy Birthday to America!!

Home of the free, land of the brave!

How blessed we are to have the freedoms we have! Just to have the freedom to celebrate our beloved Broncos is a blessing in itself! Freedom of speach, to express what we believe...God Bless America!!

SureShot
07-04-2006, 09:04 PM
Cake is delicious.

http://www.myhomecooking.net/german-chocolate-cake/images/chocolate-cake-with-slice-out-of-it.jpg


Damn. German Chocolate. My favorite!

heydensmom
07-05-2006, 04:41 AM
Ugh....recovering from 4th of July partying bump.

smalltowngrll
07-05-2006, 09:12 AM
3 days left!! Woohoo!

Happy Wednesday, everyone!! :egbgb:

ludo21
07-05-2006, 09:32 AM
HOLY CRAP ITS RAINING!!!!

Bump!

BMF Bronco
07-05-2006, 10:10 AM
two and a half day work week bump!!!

smalltowngrll
07-05-2006, 10:30 AM
HOLY CRAP ITS RAINING!!!!

Bump!

eww...that means it's muggy and icky out!

Sunny and beautiful here!! :sunshine: 8')

heydensmom
07-05-2006, 10:35 AM
Nice and sunny here too...no humitdity, highs in the lower 80's....time for a cat nap in my truck!

ludo21
07-05-2006, 12:02 PM
Well , I still went swimming. Ha!

Gotta go to work now, bump! :(

broncocalijohn
07-05-2006, 01:08 PM
HOLY CRAP ITS RAINING!!!!

Bump!

AZ and Nevada/Cali tri state area had monsoons this weekend. Cant be as bad as that. It should feel good compared to scourching 109 degree heat.

REB
07-05-2006, 01:13 PM
Ugh....recovering from 4th of July partying bump.

I feel your pain darlin' ugh!~

Northman
07-05-2006, 01:13 PM
lots of humidity here. Wasnt even sunny but i was still sweating my ass off.

REB
07-05-2006, 01:26 PM
I love pie

BMF Bronco
07-05-2006, 01:44 PM
hotter than hell here over the weekend but is not 72 and overcast and raining

Sassy
07-05-2006, 03:46 PM
We need some rain!

Midnight Blue
07-05-2006, 03:59 PM
It's overcast today... looks like it could rain, but is still hot and just a tiny bit humid. It will cool off later this evening, though.

Saddletramp
07-05-2006, 07:36 PM
Nice and sunny here too...no humitdity, highs in the lower 80's....time for a cat nap in my truck!
ya gotta love a woman who drives a pick-up.

Sassy
07-05-2006, 08:55 PM
My Hawks are up 3-0 and give up 5 runs in the six...come back and tie it and score 3 runs in the top of ten and STTTTTTRRRRRRRRUUUUUUUUUUCKKKKKKKKKKKKK them out in the bottom of ten to win the 1st half western division northern league title (guaranteed playoff spot!) They either had to win two games or win tonight and have Winnipeg lose...Winnipeg lost and the Hawks won! (Good thing winnipeg comes to town for the next three games and the Hawks would have had to win two against them and they are second in the division.) I know everyone cares but...Ha!

GO HAWKS! ;D BUMP!

Pick Six
07-06-2006, 12:36 AM
My Hawks are up 3-0 and give up 5 runs in the six...come back and tie it and score 3 runs in the top of ten and STTTTTTRRRRRRRRUUUUUUUUUUCKKKKKKKKKKKKK them out in the bottom of ten to win the 1st half western division northern league title (guaranteed playoff spot!) They either had to win two games or win tonight and have Winnipeg lose...Winnipeg lost and the Hawks won! (Good thing winnipeg comes to town for the next three games and the Hawks would have had to win two against them and they are second in the division.) I know everyone cares but...Ha!

GO HAWKS! ;D BUMP!

Yeeeeeahhhhh...:crazy:

Sassy
07-06-2006, 04:55 AM
Yeeeeeahhhhh...:crazy:
Just showing some enthusiasm for my team ;) bump!
(Winnipeg was winning and the Hawks were behind towards the end.)

REB
07-06-2006, 09:10 AM
Good morning/afternoon fellow Bronco brothers and sisters. :wave: Hope all is well.

1-2-3 :Broncos:!!!!!!! :charge:

BMF Bronco
07-06-2006, 09:52 AM
going white water rafting in an hour bump!!!!

heydensmom
07-06-2006, 10:13 AM
Bump because it's almost friday!

Alkazar
07-06-2006, 12:55 PM
A "near the bottom of Page 1" bump!

Midnight Blue
07-06-2006, 02:20 PM
A "keepin' it on Page One" bump! :D

ksBRONCOfan
07-06-2006, 07:30 PM
Rescuing from page 2 bump

Sassy
07-06-2006, 07:41 PM
I'm ready for some football BUMP!
Gotta love Rod!

Sassy
07-06-2006, 08:36 PM
I need some Lynch quotes!!!
Anybody?

SureShot
07-06-2006, 11:44 PM
16436


Nice view.

Vegas_Bronco
07-07-2006, 01:18 AM
Did someone say kneck?

BMF Bronco
07-07-2006, 08:59 AM
I won an iPod yesterday bump!