PDA

View Full Version : The Fan reporting Broncos have re-signed key RFA


crush17
03-09-2010, 04:15 PM
Don't know who yet, will find out after the break.

:)

Dagmar
03-09-2010, 04:17 PM
Can't be true, McDaniels is here to destroy us.

NFLBRONCO
03-09-2010, 04:18 PM
Dooooooooooommmmmmmmmmmmmmmmmm

Pseudofool
03-09-2010, 04:20 PM
Well?

Doggcow
03-09-2010, 04:20 PM
Who is it!?

bfoflcommish
03-09-2010, 04:20 PM
they are coming out of break now

Archer81
03-09-2010, 04:21 PM
If its Marshall I am gonna laugh so damn hard.


:Broncos:

Dagmar
03-09-2010, 04:21 PM
http://blog.redfin.com/sfbay/files/2008/10/drumroll.jpg

NFLBRONCO
03-09-2010, 04:21 PM
Kuper?

Orton?

BM?

Scheffler?

eddie mac
03-09-2010, 04:21 PM
Likely Kuper or Orton.

DBroncos4life
03-09-2010, 04:22 PM
I think Orton would be the easiest to get to sign the contract so my guess is him.

Dagmar
03-09-2010, 04:22 PM
http://img106.imageshack.us/img106/3271/f5nl9.gif

Doggcow
03-09-2010, 04:22 PM
WHO IS IT!

GADDamit

SonOfLe-loLang
03-09-2010, 04:22 PM
Likely Kuper or Orton.

agreed

Doggcow
03-09-2010, 04:22 PM
http://img106.imageshack.us/img106/3271/f5nl9.gif

Bahahha, great gif, it's what I'm doing!

bfoflcommish
03-09-2010, 04:23 PM
prater hahahahahahaha

BigPlayShay
03-09-2010, 04:23 PM
lol, it is Matt Prater.

crush17
03-09-2010, 04:23 PM
Big Al and DMac are so incredibly idiotic.

Anyway, we are waiting to hear what they have to say still. They are talking about some stupid "babe bracket" they've been doing all week.

..... oh here we go.

it was freaking Matt Prater. Dammit I hate D-Mac!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anyway, we are set @ kicker. FFS.

Doggcow
03-09-2010, 04:24 PM
http://www.funnyforumpics.com/forums/This-Thread-Delivers/1/thread-delivers.jpg

Dagmar
03-09-2010, 04:24 PM
lol, it is Matt Prater.

lol

Rulon Velvet Jones
03-09-2010, 04:24 PM
Did Josina break this?

chaz
03-09-2010, 04:24 PM
prater?

gunns
03-09-2010, 04:25 PM
Whooohoooo, SB here we come!

eddie mac
03-09-2010, 04:25 PM
I knew he was an RFA but we never tendered him for some reason.

crush17
03-09-2010, 04:25 PM
someone delete this thread lol

:afro:

outdoor_miner
03-09-2010, 04:25 PM
bwahahahahaha

BMarsh615
03-09-2010, 04:25 PM
Can't be true, McDaniels is here to destroy us.

:rofl:

SouthStndJunkie
03-09-2010, 04:25 PM
Who just masturprated on this thread?

eddie mac
03-09-2010, 04:26 PM
Dont knock it. According to PFT Prater was the best kicker in the NFL last year.LOL

BigPlayShay
03-09-2010, 04:26 PM
Did Josina break this?

No, Prater is white.

Doggcow
03-09-2010, 04:26 PM
Best thread of the week by far.

BMarsh615
03-09-2010, 04:27 PM
Epic letdown.

GoBroncos84
03-09-2010, 04:27 PM
I knew he was an RFA but we never tendered him for some reason.

Because he was an exclusive rights free agent, not a standard RFA

crush17
03-09-2010, 04:27 PM
fail :(

TheElusiveKyleOrton
03-09-2010, 04:31 PM
HA! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

God. I hate this ****.

Rulon Velvet Jones
03-09-2010, 04:32 PM
No, Prater is white.

Yeah, but I thought he gave off a bit of a Vanilla Ice vibe with all the tats.

UberBroncoMan
03-09-2010, 04:42 PM
prater hahahahahahaha

Bahahahahahahaha!!!

Dr. Broncenstein
03-09-2010, 04:46 PM
High five to the organization for the epic gotchabiatch delivered to the mane.

bronco_diesel
03-09-2010, 05:12 PM
Big Al and DMac are so incredibly idiotic.

Anyway, we are waiting to hear what they have to say still. They are talking about some stupid "babe bracket" they've been doing all week.

..... oh here we go.

it was freaking Matt Prater. Dammit I hate D-Mac!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anyway, we are set @ kicker. FFS.

Dmac should not be on a sports show. He constantly brings up lame subjects.

Garcia Bronco
03-09-2010, 05:31 PM
Lol at this thread.

Bronx33
03-09-2010, 05:36 PM
thank god!

ZONA
03-09-2010, 05:47 PM
Actually I'm quite happy about this. I think he's going to become more crafted at the shorter kicks and there is nobody better right now at the long kicks then Prater. He's the first guy since Elam left who was worth keeping.


Now only if we could find a real fricking Punter.

Boobs McGee
03-09-2010, 05:56 PM
http://3putt.files.wordpress.com/2009/12/lombardi-trophy_full.jpg

Killericon
03-09-2010, 06:28 PM
Ring of fame, by a country mile.

broncswin
03-09-2010, 06:59 PM
http://www.funnyforumpics.com/forums/This-Thread-Delivers/1/thread-delivers.jpg

I'm a UPS driver...that guy or gal is feeling pretty dumb right now

Paladin
03-09-2010, 07:18 PM
Good signing.

_Oro_
03-09-2010, 07:21 PM
excellent thread :thumbsup: