PDA

View Full Version : 20,000 posts ... suck on that!


BroncoBuff
09-14-2009, 08:11 AM
:yayaya:

Mr. Elway
09-14-2009, 08:17 AM
Congrats!

Merlin
09-14-2009, 08:53 AM
Yeah, but how many of those posts were just quoting your own prior posts ;)

55CrushEm
09-14-2009, 08:53 AM
Yeah, but how many of those posts were just quoting your own prior posts ;)

:rofl: "Hey, everyone....time to celebrate ME!!"

Punisher
09-14-2009, 08:54 AM
lol u need to get out more ya loser :)

Meck77
09-14-2009, 08:55 AM
20,000 posts since 2005. Uh that's great.

BroncoBuff
09-14-2009, 08:56 AM
:rofl: "Hey, everyone....time to celebrate ME!!"

Somebody had to do it ... Khan started his vacation right before I hit 20k.

How con-VEN-ient.

SoDak Bronco
09-14-2009, 08:56 AM
you need to get laid

BroncoBuff
09-14-2009, 08:57 AM
20,000 posts since 2005. Uh that's great.

LOL I know ... like 14 posts a day average. Ludo was smart, when he got up to I think 16 average, he took a long vacation.

Maybe I should go away for awhile .... anybody?

Broncomutt
09-14-2009, 09:05 AM
And I think 3 of those posts were actually worth reading.

Haha, just kidding. :peace:

Congrats, now go get a job and a girlfriend!

Pseudofool
09-14-2009, 09:07 AM
Can we dock the 5,000 posts you've spent as a Bears fan? :P

Rohirrim
09-14-2009, 09:29 AM
I thought you were supposed to wait for 25,000? WTF?


j/k :thumbs:




BTW
http://www.orangemane.com/BB/image.php?u=4479&dateline=1248724286
Hilarious!

Rock Chalk
09-14-2009, 09:40 AM
Can we dock the 5,000 posts you've spent as a Bears fan? :P

In the words of Kelso:

BURN!

McDman
09-14-2009, 09:43 AM
This is one of those accomplishments that you really shouldn't brag about.

Dagmar
09-14-2009, 09:49 AM
Till you became a Bears fan, I enjoyed the posts. Now celebration game days you still post negative crap while having a sneaky jerk to Cutler's eyeliner photo.

broncosteven
09-14-2009, 10:56 AM
An unlikey come from behind win off an underthrown ball tipped right into the hands of Stokely, then Cutler throws 4 INTs and loses the game dispite having the lead with just over 2 min to go, then hitting 20k posts on the Mange!

You should buy a lottery ticket today.

Killericon
09-14-2009, 11:02 AM
Our defense was awesome last night, BB, and you goddamned well know it.

Congratulations!

atomicbloke
09-14-2009, 11:36 AM
Khan has defected to the BroncosForums boards. He has posting there regularly these days.

McDman
09-14-2009, 11:44 AM
Khan has defected to the BroncosForums boards. He has posting there regularly these days.

There's is not nearly as much whining over there. Although in pure entertainment value this board takes the cake with all the meltdowns and rivalries.

Hogan11
09-14-2009, 01:32 PM
Congrats on the milestone. I'm looking forward to that drink you owe me.

broncosteven
09-14-2009, 01:33 PM
Khan has defected to the BroncosForums boards. He has posting there regularly these days.

Sad to see him go.

Ray Finkle
09-14-2009, 01:36 PM
congrats...

Bronco Yoda
09-14-2009, 02:08 PM
wow, I really need to stop slacking off. At this point it will take me 60 years to catch up.

Midnight Blue
09-14-2009, 02:16 PM
Congratulations, Buff! :thumbsup:

Tombstone RJ
09-14-2009, 02:19 PM
Congrats Buff, now get back to work!

bowtown
09-14-2009, 02:25 PM
So many posts, and yet I still have no idea how you feel about Chris Simms.

DenverBrit
09-14-2009, 02:25 PM
Well done. What's next, Big Guy?? ;D

http://static.flickr.com/105/286441115_742d950daa_o_d.jpg

BroncoBuff
09-14-2009, 03:15 PM
This is one of those accomplishments that you really shouldn't brag about.

Hahaha ... you and I alone probably had 20k in the chat room yesterday!

BroncoBuff
09-14-2009, 03:17 PM
Well done. What's next, Big Guy?? ;D

http://static.flickr.com/105/286441115_742d950daa_o_d.jpg
TWO THINGS wrong with that picture:

a) I changed to sugar-free Rock Star a looong time ago, and
b) I gave up Chips-a-Ho in 1996.


Other than that, well ... ::)

scorpio
09-14-2009, 03:38 PM
:rofl: "Hey, everyone....time to celebrate ME!!"

http://imgur.com/zixOf.gif