PDA

View Full Version : Bang: The Cutler "Bang" has arrived...


Taco John
04-14-2009, 01:06 AM
http://www.bangcartoon.com/2008/delivery.htm

Lame for the most part, but a kind of funny ending...

Dudeskey
04-14-2009, 01:10 AM
LOL "A quarterback, what the hell is that?"

ZONA
04-14-2009, 01:14 AM
It was ok, not that funny actually.

Bob's your Information Minister
04-14-2009, 01:15 AM
I wouldn't be surprised if McKid calls people "bro."

watermock
04-14-2009, 01:20 AM
"We were SO wasted, I thought you knew that..."

Well, we got 5 picks in the first 3 rounds in a weak draft but nothing in the top 10..

Brilliant.

BMarsh615
04-14-2009, 01:50 AM
"We were SO wasted, I thought you knew that..."

Well, we got 5 picks in the first 3 rounds in a weak draft but nothing in the top 10..

Brilliant.

I wouldn't want a top ten pick in this draft. The players between 11-20 are the same caliber of players that will be going 1-10.

Other than Raji, the positions we need help at are not going to be picked in the top 10.

I wouldn't mind putting together a package with the #18 pick to jump up to #8 to snag Raji though.

OBF1
04-14-2009, 03:15 AM
Jagger bombs boss... We were wasted lmao

Ratboy
04-14-2009, 04:39 AM
Hahahahaha!

eddie mac
04-14-2009, 05:05 AM
That was ****. One of the worst ever.

Atwater His Ass
04-14-2009, 05:09 AM
pretty horrible.

loborugger
04-14-2009, 06:52 AM
I dont know, I guess I am in the minority that liked it - esp the Denver part.

SonOfLe-loLang
04-14-2009, 09:34 AM
That was ****. One of the worst ever.

C'mon, people in Chicago not knowing what a Quarterback is? Thats not bad

Where's Plummer???
04-14-2009, 09:40 AM
LOL! "maybe it's a kicker"

Taco John
04-14-2009, 09:41 AM
I thought that it was a lazy effort myself. I like John, and admire a lot of his work - but he's never taken an honest effort to lampoon any West Coast teams. There was soooooooo much gold for him to work with in this whole Cutler ordeal, and he didn't do any prospecting for a single nugget. He went for the easy swipe at Bears fans, and the easy shot at Josh's age.

Yeah, layups count for points on the board. But slam dunks are a lot more fun to watch.

Pony Boy
04-14-2009, 09:59 AM
Started out real good but then kind of fizzled out, wow deja vu all over again.

Broncos_OTM
04-14-2009, 09:59 AM
would have been better if bowlen had been in his "coat"

Circle Orange
04-14-2009, 10:05 AM
Jay's gonna LOVE his time in Chi-town...not!

Natedog24
04-14-2009, 11:58 AM
Would have been funnier if Bowlen was the portrayed as the drinker but I still thought it was alright.

FantomForce
04-14-2009, 12:00 PM
classic man F****** CLASSIC!ROFL!