PDA

View Full Version : NFL Rewind


Lev Vyvanse
09-15-2012, 07:56 AM
Rewind has a free trial this weekend, so you can watch the coaches tape for the Pittsburgh game free on nfl.com. Just make sure and cancel before Monday or they will charge you for the whole season.

Just started watching the game. They give you two views of every play. One from the 50 yard line showing all 22 and one from the end-zone showing the blocking schemes perfectly.

Ratboy
09-15-2012, 08:08 AM
I have Game Pass (I am stationed overseas), well worth the money.

Lev Vyvanse
09-15-2012, 08:27 AM
Thought I would show some examples:

DT's TD:

All 22
31493

Endzone
31494

Left side of the line had great hustle on this play.

DivineLegion
09-15-2012, 09:18 AM
I'm still trying to figure out how Zane got all the way down the field on that play, big boys got wheels!

TheReverend
09-15-2012, 09:48 AM
Left side of the line had great hustle on this play.

Tamme also did a wonderful job from the slot on that play. Him and Beadles (and obviously Demaryius) were the stars of that play, imo.

Lev Vyvanse
09-15-2012, 10:24 AM
Tamme also did a wonderful job from the slot on that play. Him and Beadles (and obviously Demaryius) were the stars of that play, imo.

Willis, from the opposite side, throws a block 20 yards down field. It looks to like running screens every other play from years past is finally going to pay dividends when we have other options in the passing game.

TheReverend
09-15-2012, 11:19 AM
Willis, from the opposite side, throws a block 20 yards down field. It looks to like running screens every other play from years past is finally going to pay dividends when we have other options in the passing game.

Really? I didn't catch that. I ****ing love Willis, so it fits.

Lev Vyvanse
09-15-2012, 11:27 AM
Matt Willis is on 23.
31495

TheReverend
09-15-2012, 11:32 AM
^ so awesome. Such an underrated part of this team.

Bacchus
09-15-2012, 11:40 AM
Matt Willis is on 23.
31495

hyu

Lev Vyvanse
09-15-2012, 12:04 PM
Woodyard and Morris better pull their heads out. From what I'm seeing Morris sucks at playing the deep zone.
31497

cutthemdown
09-15-2012, 12:05 PM
I'm still trying to figure out how Zane got all the way down the field on that play, big boys got wheels!

I noticed that right away last week. Thats past the 2nd level onto some other level lol. Good for him though nice to see him playing better.

DENVERDUI55
09-15-2012, 12:07 PM
Woodyard and Morris better pull their heads out. From what I'm seeing Morris sucks at playing the deep zone.
31497

We got lucky there that Ben didn't see him. Wallace had a gimme TD. We mentioned this too but Mays completely whiffed on this Jam and about fell down letting his man run free. Wolfe got his first sack though which should of stopped the big play potential.

Lev Vyvanse
09-15-2012, 12:09 PM
We got lucky there that Ben didn't see him.

When Morris wasn't getting penalties and blowing coverages, he was nowhere near the ball.

That One Guy
09-15-2012, 12:15 PM
Matt Willis is on 23.
31495

You also caught that play mid-hold.

They've gotta get the refs figured out. They can't claim they're competent then also say they're blowing so many calls, they should just let the unimportant things like holding go uncalled. Either they're good enough or they're not.

Lev Vyvanse
09-15-2012, 12:22 PM
We got lucky there that Ben didn't see him. Wallace had a gimme TD. We mentioned this too but Mays completely whiffed on this Jam and about fell down letting his man run free. Wolfe got his first sack though which should of stopped the big play potential.

Yeah that was going to be big yards.
31499

Chris
09-15-2012, 12:33 PM
Great stuff. His name's Moore, btw.

Lev Vyvanse
09-15-2012, 12:35 PM
Great stuff. His name's Moore, btw.

LOL
Talk about a brain-fart.

crush17
09-15-2012, 12:42 PM
I just purchased the whole season. Honestly, $35 is a great deal.

Lev Vyvanse
09-15-2012, 12:54 PM
I just purchased the whole season. Honestly, $35 is a great deal.

You only get the all 22 with the $70.00 option.

Pendejo
09-16-2012, 08:35 AM
We got lucky there that Ben didn't see him. Wallace had a gimme TD. We mentioned this too but Mays completely whiffed on this Jam and about fell down letting his man run free. Wolfe got his first sack though which should of stopped the big play potential.

Mays looks like he just saw a snake.

crush17
09-16-2012, 08:44 AM
You only get the all 22 with the $70.00 option.

Hmmm.... Are you sure about that?

Lev Vyvanse
09-16-2012, 09:00 AM
Hmmm.... Are you sure about that?

You get select plays. If you want to watch the whole coaches film you have to pay the $70.